27 Aralık 2010

garip bir gün

evet uzun bir aradan sonra tekrar yazıyorum. sınavlar ödevler derken ne kendime ne de başkalarına zaman ayıramadım. vücudum çok yorgun sadece vücudum mu hayır ruhum ve zihnimde.ha birde yılların yorgunluğu var yaşıma bir tanesini daha kattım bugün. teşekkür etmem gereken insanlar var canlarım Mervem ve Sedam ilk siz kutladınız bunu zaten biliyorsunuz. sizi çok seviyorum. bu yıl doğum günüm bir garip yeni yaşımın ilk dakikalarına elimde yün ve şiş karşımda televizyonla girdim. televizyonda fasion one izliyorduk o da bir ayrı garip tabi. sabah kalktım doğum günüm yaa giyindim üzerine üslendim altı üstü derse gidiyordum. neyse sonuçta gittim derse iki kişi kutladı sadece. sanırım arkadaşlık konusunda tekrar düşünmem gerekiyor. sonuç olarak sevgilim bile doğum günümü kutlamadı neyse sabır taşım daha çatlamadı.sabır eyy gönül..... saygılar doğum gününde yurtta takılan kız